من فقط سکوت کردم

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

 


 

 

چقدر حرف بود و من فقط سکوت کردم

 

 

 

 

 

 

 

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم

 

 

 

 

 

 

 

آمدنت را سکوت کردم.داشتنت را سکوت کردم

 

 

 

 

 

 

 

رفتنت را سکوت کردم انتظار بازگشتت را هم.....

 

 

 

 

 

 

 

حالا نوبت توست...

 

 

 

 

 

 

 

باید در سکوت  به تماشا بشینی

 

 

 

 

سوختنم را....



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت22:57---17 دی 1391
:

mahsa
ساعت10:10---12 ارديبهشت 1391

هر گل سرخ که در باغچه خندد
حالت روی تو دارد
هر گل سرخ که رقصند به آهنگ نسیم
اثری از بوی تو دارد
salam duste aziz khobi bad az modati dobare omadam khoshhal misham baz be kolbam biayee o cheraqe nime rosahnesh ro roshantar koni janam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت19:55توسط علی | |